Reklamationsret |
Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Vi vil hurtigst muligt rette fejlen - typisk ved at fremsende dig den korrekte vare vedlagt en frankeret kuvert/adressekort til gratis returnering. Kan varen ikke ombyttes refunderes dit tilgodehavende. Vores telefoner er åbne mandag til fredag fra 11.00-15.00 og vi kan træffes på tlf 3332 0014. Ved din telefoniske henvendelse aftales også hvorledes du kan returnere de modtagne varer - send derfor ALDRIG noget afsted uden en forudgående aftale pr. telefon Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Varen sendes til: DVDCITY Peders Kilde 20 2600 Glostrup Danmark Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Klageadgang Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundeservice på tlf. 33 32 00 14 Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: Center for Klageløsning Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg naevneneshus.dk Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr |